/* Kod för google analytics*/

29 november 2006

Paket!

Fick paket med posten idag. Alltid lika roligt. På något vis lyckas jag alltid glömma bort att jag faktiskt betalat för prylarna och känner mig som om posten kommer och ger mig presenter. I dagens paket låg den här:


En Bosworth-slända. Köpt från Journey Wheel. Det är en mini, väger 20 gram, med en trissa i träsalget morado. Den är så fin! Så nu ska det bli spinna av!

Vad det gäller julklappsstickningarna går det segt. Får nog stryka ett par från listan för jag kommer inte att hinna. SÅ nu är det bara att hitta på andra presenter istället.
Och så har jag för jag vet inte vilken gång i ordningen börjat ett nytt och bättre liv, och börjat träna. Så nu sitter jag här med världens träningsvärk och orkar knappt lyfta stickorna...

Inga kommentarer: