/* Kod för google analytics*/

31 oktober 2006

Flyttkaos

Hej å hå. Startade en blogg gjorde jag, men skriver i den gör jag visst dåligt. Det har varit så fullt upp med annat. Har varit på kurs torsdag till söndag, och så har jag dessutom flyttat. Tack mamma och pappa för all hjälp med det! Så nu bor jag hemma hos föräldrarna i Oskarshamn igen. Och allt är bara en enda röra. Önskar att jag åtminstone visste vilken låda jag har stickningen i. Men inte då. Och det är kanske egentligen lika bra det för det finns ju en del annat göra här också. Har till exempel en hemtenta som ännu inte är påbörjad, men som skall lämnas in idag. Dags att sätta igång kanske... Och så måste ju flyttröran röjas upp också, så att det blir beboligt här. Men det ruggiga höstvädret får mig att bara vilja tända en brasa och krypa upp i ett soffhörn med katten i knät och en stickning i händerna. Men ruggiga dagar lär det väl bli gott om framöver så jag får väl ta det senare. Nu ska jag i alla fall sätta igång med hemtentan.

Inga kommentarer: