/* Kod för google analytics*/

01 mars 2007

Bonniers stora bok om stickning

Så kom då äntligen mitt bokpaket med reaböcker. Eller. I alla fall så kom en del av det. Det var nämligen bara en bok i paketet, resten var försenade. Resterande var för den delen inte på rea heller, men när det är bokrea får man ju handla en massa böcker, och att det jag ville ha inte råkade vara på rea, det är ju en annan sak...
Nåja, i paketet låg i alla fall Bonniers stoa bok om stickning, som jag antar att varje stickintreserad människa har införskaffat nu när den var så billig. Har bara hunnit bläddra lite som hastigast i den, men känner att jag har fått väldigt mycket stickbok för de 99 kronor den kostade. Ett fint referensverk att ha i bokhyllan. Och snart hoppas jag att brevbäraren kommer med fler stickböcker :)

Nu har jag bestämt mig för att åka till Stockholm på syfestivalen. Biljetter och hotell är bokade. Det blir min mor och jag som åker, och det ska bli så trevligt med en liten minisemester ihop med mamma :) Imorgon bitti bär det av. Hoppas på att hinna gå på nordiska muséet och titta på Britt-Marie Christofferssons utställning Stickning - ett hantverk att utveckla imorgon eftermiddag, innan vi ska gå på opera på kvällen. Sen blir det symässa hela lördagen. Känns som om det kan bli en lyckad helg det här!

Inga kommentarer: